Förvaltning

Ekonomisk & teknisk förvaltning hanteras av Fastighetsägarna Service AB 

Ekonomisk & teknisk förvaltning hanteras av Fastighetsägarna Service AB från och med den 1 juli 2022

Fastighetsägarna Service Stockholm

Telefon:08-617 76 00 eller E-post: kundservice@fastighetsagarna.se

Måndag–torsdag kl. 07–17, fredag kl. 07–16

Akut felanmälan efter kontorstid eller på helger och röda dagar, kontakta jouren på 08-657 6450.

Faktura-adresser

för pappersfakturor: Brf Hytten, FE236-22775, Box 12026, 102 21 STOCKHOLM

e-post fakturor: 236levfaktura.service@fastighetsagarna.se

Mäklare

För att hämta mäklarbild, registrera en överlåtelse eller ansöka om medlemskap, gå till www.ny-medlem.se. Där hanterar vår bostadsrättsförening alla överlåtelser genom Fastighetsägarna Service AB.

Medlemmar & boende & hyresgäster

Till Fastighetsägarna Service vänder du dig med alla frågor som rör Brf Hytten - tex allmänna frågor, avgifter och hyresaviseringar, pantsättningar, hyresavtal, överlåtelser och andrahandsuthyrning, nyckelbeställningar, parkering- & garage-kö, renoveringar i lägenheter/lokaler, värme- & vatten, el-problem samt alla typer av felanmälningar. Felanmälan kan även göras via Boappa och de hamnar hos Fastighetsägarna Service.

Akuta felanmälan tex trasiga glasrutor i entrédörrar, akuta stopp i avlopp eller vattenläckage efter kontorstid eller på helger och röda dagar, ring jouren på 08-657 6450.

Om det är fel på bredband eller tv - kontakta Ownit Kundservice.

Telefon 08-525 073 00 eller via mejl support@ownit.se, öppeettider vardagar 08.00-20.00, helgdagar 10.00-18.00