Förvaltning
Ekonomisk & teknisk förvaltning hanteras av Fastighetsägarna Service AB
Ekonomisk & teknisk förvaltning hanteras av Fastighetsägarna Service AB från och med den 1 juli 2022
Fastighetsägarna Service Stockholm
Telefon:08-617 76 00 eller E-post: kundservice@fastighetsagarna.se
Måndag–torsdag kl. 07–17, fredag kl. 07–16
Akut felanmälan efter kontorstid eller på helger och röda dagar, kontakta jouren på 08-657 6450.
Faktura-adresser
för pappersfakturor: Brf Hytten, FE236-22775, Box 12026, 102 21 STOCKHOLM
e-post fakturor: 236levfaktura.service@fastighetsagarna.se
Mäklare
För att hämta mäklarbild, registrera en överlåtelse eller ansöka om medlemskap, gå till www.ny-medlem.se. Där hanterar vår bostadsrättsförening alla överlåtelser genom Fastighetsägarna Service AB.
Medlemmar & boende & hyresgäster
Till Fastighetsägarna Service vänder du dig med alla frågor som rör Brf Hytten - tex allmänna frågor, avgifter och hyresaviseringar, pantsättningar, hyresavtal, överlåtelser och andrahandsuthyrning, nyckelbeställningar, parkering- & garage-kö, renoveringar i lägenheter/lokaler, värme- & vatten, el-problem samt alla typer av felanmälningar. Felanmälan kan även göras via Boappa och de hamnar hos Fastighetsägarna Service.
Akuta felanmälan tex trasiga glasrutor i entrédörrar, akuta stopp i avlopp eller vattenläckage efter kontorstid eller på helger och röda dagar, ring jouren på 08-657 6450.
Om det är fel på bredband eller tv - kontakta Ownit Kundservice.
Telefon 08-525 073 00 eller via mejl support@ownit.se, öppeettider vardagar 08.00-20.00, helgdagar 10.00-18.00